poniedziałek, 5 listopada 2012

Kręcimy reklamówkę

Uff... jednak książka będzie! Nawet jest szansa, że w listopadzie!
Łubu dubu, łubu dubu - niech nam żyje prezes naszego klubu!...
To mówiłem ja, Wesoły Romek...

Plan zdjęciowy

Cieszę się, bo przy okazji wydania książki, udaje mi się robić to, co lubię najbardziej - zapraszam  znajomych do wspólnych działań. Tym razem nakręciliśmy filmik reklamowy powieści. Gdy książka ukaże się w księgarniach, wrzucę go na fejsa ;) Na razie kilka zdjęć z planu. Miejsca udzieliła nam szkoła jogi Baba Joga. Wielkie dzięki!

Autor próbuje przebić się ze swym dziełem do publiczności!...


Ekipa w punkcie kulminacyjnym akcji. Od lewej: Piotr Krzewski, Tomasz Drachal, Julka Parypińska i Jarek Szczepański.


Córka autora, Magda, zabija czas na planie...
Oprócz tego, ona jest autorką powyższych zdjęć.





2 komentarze:

  1. A na kolanku siniaczek jak u mojej:-) Autorka zdjęć jest przezdolna! A ma przecież tylko kilka lat...Nie ma to jak urodzić się w domu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Talent fotograficzny ma po mnie?? :) Swietnie !

    OdpowiedzUsuń