wtorek, 20 listopada 2012

Trójka

Dostałem od wydawcy numer ISBN 978-83-61065-76-0. Córka Wokulskiego została wciągnięta do systemu. To dobra wiadomość, choć akurat ta dziewczyna systemu nienawidzi! Swoją drogą, wydałem już  parę powieści i jeszcze nie zdarzyło mi się dostać pocztą taki numer ;) Co ja z tym numerem mam zrobić? Na początek dodałem do siebie cyferki: 9+7+8+8+3+6+1+0+6+5+7+6+0. Wyszło 66. To też dodałem: 6+6=12. I dalej: 1+2=3. A więc moja książka jest numeryczną Trójką!
Brawo. Natychmiast zajrzałem do internetu. Czytam i co widzę? Trójka kocha swobodę, lecz nie stroni od dyscypliny. Pragnie zmienić świat i uszczęśliwić ludzi -  czasem nawet na siłę.  Słaby punkt - skłonność do mijania się z prawem i szokowania. Nie liczy się z opinią innych. Dumna aż do przesady. Wierzy, że ze wszystkim sobie poradzi. Śmieje się z własnych niepowodzeń. Na zgliszczach własnego domu przypali papierosa i natychmiast zacznie rysować plany nowego budynku. Lojalna w przyjaźni, w miłości, jak błyskawica. Zaskakuje wszystkich zmiennością nastrojów. Taka jest Trójka.
Zapraszam do czytania już w grudniu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz