poniedziałek, 1 września 2014

Muzyka

KonQubinat

Kiedyś opanował mnie ksiądz Jan Twardowski. Z grupą znajomych nagrałem w kuchni kilka piosenek do jego wierszy. Zespół KonQubinat w 2007 roku tworzyli: Milena Koczaska - śpiew, przeszkadzajki, Jaga Mahler - skrzypce, Ignacy Gajo - akordeon.

Nagrania:
Uspokój serce idiotę

Milena Koczaska - vocal KonQubinatu, 2006

Wiatraki

Bruno Jasieński to moja podejrzana miłość. Co uwiodło mnie w tym komunizującym poecie międzywojnia? Młodość? Zuchwałość? Język? Napisałem o nim powieść Jajojad, a z jego wierszy uczyniłem piosenki. W 2010 roku z zespołem Wiatraki - Tomasz Drachal gitara i Piotr Krzewski djembe - graliśmy w rodzinnym mieście Jasieńskiego - Klimontowie.

Wiatraki w Klimontowie, 2010
Nagrania:
Cukierki


R.P.A.

To mój aktualny projekt. Tym razem skupiamy się na piosenkach do wierszy Mirona Białoszewskiego. W zespole R.P.A. grają: Aleksander Kowalski - cajon, Bartek Pilarczyk - gitara basowa, Piotr Krzewski - gitara elektryczna, Roman Praszyński - śpiew, gitara akustyczna.

R.P.A. w Muzeum Literatury, 2013
Fot. Anna Kowalska

Więcej na stronie zespołu: R.P.A.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz