poniedziałek, 8 września 2014

Proza

Dorobek życia...

Córki Lota

Brawurowy rajd przez Biblię, Koran i Torę. Historia dwóch córek Lota, które uratowały się z płonącej Sodomy. Szkatułkowa historia opowieści. Boski humor.
Wydawnictwo Santorski & S-ka, Warszawa 2003.



Czytaj: fragment

Recenzje:



Jajojad

Rok 1932, Breslau. Czarna groteska. Adolf Hitler płaci szantażystom, żeby ukryć swe żydowskie pochodzenie. Bruno Jasieński ucieka z sowieckiego łagru i emigruje do Argentyny. Carl Gustaw Jung bada przypadek potwora z kosmosu. A Inge Bartsch, młoda Żydówka z wiersza Gałczyńskiego, cierpi na depresję. Happy end.
Wydawnictwo Iskry, Warszawa 1998.



Czytaj: fragment



Miasto sennych kobiet

Powieść kolaż. Dużo wątków. Jeden z nich - zamach na czarnoskórego Papieża we Wrocławiu. Oprócz tego parodia baśni, Ewangelii i zwykłego życia we Wrocławiu w latach 90. ubiegłego wieku.
Wydawnictwo: Croma, Wrocław 1995.




Czytaj: fragment



Na klęczkach

Debiut. Pod pseudonimem Red Vonnegut. Stworzyłem fikcyjnego autora - nieślubnego syna słynnego Kurta Vonneguta. Wielu uwierzyło w jego istnienie. Powieść o mnie i moich znajomych. Sporo było z tym zabawy...
Croma, Wrocław 1992.





Czytaj: fragment



Córka Wokulskiego

Erotyczna i sensacyjna kontynuacja Lalki Bolesława Prusa!


Więcej: czytaj



2 komentarze:

  1. Nigdy nie słyszałam o tych pozycjach. Nie wiem, czy to ta część literatury, która mnie omija, czy jak? Ale z chęcią po nie sięgnę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami można wypatrzyć na allegro. Widziałem też w dzielnicowej bibliotece! ;) "Na klęczkach" mogę wysłać, mam parę egzemplarzy! :)

      Usuń