czwartek, 30 października 2014

Zaraza krąży!

To jest jak ospa wietrzna. Wszyscy muszą przez to przejść. Mnie wirus dopadł za sprawą Magdallena Magazine. Choroba nosi nazwę Liebster Blog Awards - uważajcie, zarazki krążą w powietrzu!


Opis choroby jest prosty. Dostajesz jedenaście pytań. Musisz na nie odpowiedzieć. Potem układasz własne pytanie i zarażasz - ups, nominujesz! - kolejne osoby. A więc od dzieła!

1. Jaki jest Twój ulubiony cytat, inspirujący Cię do działania?
"Boisz się? W porządku, bój się i rób swoje!" - nie znam niestety autora. Za to znam człowieka, który mi to doradził. Dzięki, Zbyszku! 

2. Wolisz książki papierowe czy e-booki?
E-book to wciąż nieodkryty dla mnie ląd. Właśnie ruszam na podbój tej krainy. Wydaję własną powieść Córka Wokulskiego jako e-book. Bogini bitów - miej ją w opiece!

3. Najczęściej wybierasz papierowy notes czy może elektroniczny gadżet?
Równowaga. Albo rozkrok. W kalendarzu smartfona zapisuję wszystkie spotkania i imprezy. Dzwonek daje mi pewność, że nie nie zapomnę. A w notesie - na papierze! - zapisuję na szybko telefony, pomysły, sprawy do załatwienia. 

4. Co robisz, gdy brakuje Ci natchnienia do pisania?
Idę spać. Wypoczęty umysł sam załatwi problem.

5. Co oznacza dla Ciebie sukces?
Sukces, podobnie, jak seks - jest na literę "s". I o to chyba chodzi -żeby przeżywać życie ekStatycznie. 

6. Jaki masz stosunek do mody? Ulegasz obowiązującym trendom?
Ha, czy to na pewno pytanie do mnie? 

7. Jaki deser lubisz?
Oddam wszystko, oprócz żony, za dobrą, prawdziwą chałwę. Za dobrą kawę oddam nawet żonę. 

8. Czy zmieniłabyś/zmieniłbyś coś w swoich blogowych początkach?
Tak. Wcześniej chciałbym odkryć nieskończoną krainę Google+

9. Artysta, którego najbardziej cenisz?
Artystom to ja raczej nie ufam. Natężenie neurozy i egocentryzmu wprost proporcjonalne do rozgłosu i rangi. Za to cenię ich dzieła. Teraz nurzam się cały w "Zaślubinach Kadmosa z Harmonią" Roberto Calasso. To niezwykła opowieść o mitach greckich. Erudycja i język najwyższej próby. Szkoda, że Biblia już została napisana. Ten Włoch napisałby ją ciekawiej!

10. Miejsce, które lubisz najbardziej w swojej miejscowości? 
Warszawa jest jak patchwork. Składa się z wielu, nieprzystających do siebie części. Na szczęście niektóre z nich dają się lubić. Na przykład Park Skaryszewski. W stylu angielskim, łąki, stawy, lodziarnia w byłym zalecie. Wiewiórki żebrzące o orzechy. A do tego prezent od pani prezydent - siłownia pod chmurką.  Dobre miejsce. 

11. Wymarzony biznes, który chciałbyś/chciałbyś prowadzić?
Rozmawiałem niedawno z Michałem Witkowskim. Powiedział, że on nie jest pisarzem. Jest facetem produkującym powieści. Proszę bardzo. Firma: pisarz!

No dobra. Nie chce mi się układać aż tylu pytań. Ograniczę się do trzech:

1. Jakim zwierzęciem jesteś w łóżku? 
2. Gdybyś miała/miał napisać powieść swego życia - jaki tytuł by nosiła?
3. Tysiąc złotych do wydania na przyjemności - na co?

Nominuję - uwaga:

Krzysztof Jaworskihttp://krzysztofjaworski.blogspot.com/
Katarzyna Zwolińskahttp://miniowkaija.pl/
Martyna Praszyńska (to po znajomości!) - http://huffu.blogspot.com/

Ha, ha, ha, ha!!!!

4 komentarze:

  1. Google plus? :D Toż to lipa straszna - przynajmniej dla mnie. Jakoś taakie to... mało intuicyjne :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z G+ jak z darowanym koniem. Dzięki niemu dramatycznie wzrósł mi ruch na blogu! ;)

      Usuń
  2. Świetne, uśmiałam się.
    Uwiodło mnie pytanie numer 5! Czysta poezja :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za infekcję!
      Też się dobrze bawiłem.
      A poezja to moje drugie imię! ;)

      Usuń